Fysiotherapie en Fitness volledig geopend!

Gelukkig is zowel de Fysiotherapie en de Fitness volledig geopend, dit betekent dat u bij ons weer voor alle diensten terecht kunt.

Maatregelen bij fysiotherapie tijdens lockdown

Naast hoge kwaliteit willen wij u ook veilige en verantwoorde zorg blijven bieden. Daarom gelden er wel extra maatregelen.

Wanneer sprake is van onderstaande symptomen dan kunt u helaas nog niet naar de praktijk komen:

• Heeft u een of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen: neusverkoudheid of hoesten of benauwdheid of koorts (vanaf 38°C)?
  • Heeft u de afgelopen 24 uur klachten (COVID-19 symptomen) gehad?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?

Heeft u deze symptomen niet dan kunt u bij ons een afspraak maken.

GoFysio heeft de volgende coronamaatregelen genomen om de verspreiding van het COVID-19 virus zo veel mogelijk te beperken

Afspraak maken

• Tijdens de aanmelding zal de telefoniste/receptioniste enkele aanvullende vragen stellen m.b.t. uw klachten en gezondheidstoestand. Tijdens deze telefonische ‘triage’ moet uitwijzen of u aan de hierboven genoemde criteria voldoet.

De corona-maatregelen die zijn genomen BINNEN de praktijk

• In de wachtkamer en de wandelgangen wordt het dragen van een mondkapje geadviseerd
  • Volg de aangegeven instructies in de praktijk en of van het personeel.
  • Tijdens het sporten en revalideren hoeft u geen mondkapje te dragen.
  • Bij het behandelen van kwetsbaren of ouderen wordt door zowel de therapeut als patient een mondkapje gedragen.
  • U dient 2 grote handdoeken mee te nemen wanneer u wordt behandeld.

Niet medische sporters

Niet medische sporters mogen kunnen ook weer gewoon komen sporten. Wel moeten zij ook een afspraak maken. Dit kan telefonisch maar ook via de inschrijflijsten die op de praktijklocatie aanwezig zijn. U dient op verzoek wel een QR-code te tonen.

Voorbeelden van niet medische sporters zijn:

• Zwanger & Fit
  • Senioren Fitness
  • Circuit Training
  • Yoga

Medische sporters

Traint u met een medische indicatie onder fysiotherapeutische begeleiding? Dan mag u sowieso komen. Denk hierbij aan: Rug & Fit, Knierevalidatie, Energy Control Therapie. Onderstaande regels zijn dan van toepassing:

• Medische sporters onder begeleiding hoeven geen QR-code te tonen
  • Een mondkapje dragen tijdens het sporten hoeft niet

Wij hopen hiermee voldoende maatregelen te hebben genomen om goede en veilige fysiotherapeutische zorg te kunnen leveren, zoals u dat van ons gewend bent.

Tot ziens!

Team Gofysio

Afspraak maken bij GoFysio

Neem contact op via: 085-06 56 333 (tel of app) of mail naar: info@gofysio.nl.

Neem contact met ons op of maak een afspraak! Wij helpen je graag. Plan direct een afspraak in via de onderstaande button.