Echografie

Met behulp van echografie, zijn wij in staat gericht onderzoek te doen naar klachten en blessures. Door “in” het weefsel te kijken brengen we direct de eventuele schade in kaart. Dit echo onderzoek wordt bij GoFysio veelvuldig toegepast bij bijvoorbeeld hielspoor, achillespeesklachten, schouderklachten, calcificaties, kniepijn en nog veel meer.

Sneller herstel door Echo onderzoek

Door deze gerichte diagnose verloopt je behandeling een stuk efficiënter. Tijdens de behandelingen krijg je met behulp van echografie regelmatig visuele feedback over de ontwikkeling van de aandoening. Zo zien we duidelijk of er nog een ontsteking zit, en of het weefsel sterk genoeg is om weer te sporten.

Wat is er werkelijk aan de hand?

Tijdens de behandeling, volgen we het herstel, door echografisch onderzoek te doen. Dat is snel, gemakkelijk en comfortabel. De fysiotherapeut ziet onmiddellijk de dynamische beelden. Dit in tegenstelling tot röntgenopnames en MRI, die slechts statische beelden opleveren. Tijdens een ultrasound onderzoek kun je actief deelnemen door aan te geven wanneer en bij welke beweging de klachten toe- of afnemen. De fysiotherapeut is zo in staat om direct een relatie te leggen tussen de klacht en de beelden die hij ziet.

Tarieven

De kosten voor echografie vallen gewoon binnen de fysiotherapeutische behandelkosten.

Ook een Echo laten maken?

Heb je ook een klacht zoals hielspoor, achillespees ontsteking of anders? en wil je een gerichtere diagnose? Mail naar: info@gofysio.nl of bel/app naar: 085 – 06 56 333

Stuur direct een appje

Maak een afspraak bij een vestiging naar keuze! Bekijk welke vestigingen bij jou in de buurt zijn:

Afspraak inplannen

Maak vandaag nog een afspraak
Bekijk de inloopspreekuur tijden